Siuntos, mokėjimai ir grąžinimai

I. MOKĖJIMO METODAI:

1. Kamstienos Parduotuve internetinis vartotojas gali naudotis šiomis mokėjimo formomis:

– „ECard Inc.“ įmonės vykdomi mokėjimai „VISA“, „VISA Electron“, „MasterCard“, „MasterCard Electronic“ ir „Maestro“ kreditinėmis kortelėmis. Mokėjimo realizavimo mokestį moka parduotuvė.

– Mokėjimai atliekami per „PayPal“. Mokėjimo realizavimo mokestį moka klientas.

II. SIUNTIMAS

1. Pirktos prekės pristatomos klientams, esantiems Didžiosios Britanijos sienose, per „Parcel Force“ kurjerių pristatymo įmonę arba panašią įmonę. Siuntimo išlaidos yra šios:

– Basic shipment cost: 9.50 EUR (up to 2kg)

2. Įsigytos prekės pristatomos užsakyme nurodytu adresu. Klientas privalo informuoti parduotuvės administraciją apie kiekvieną pakeitimą, turintį įtakos susitarimo įgyvendinimui, ypač apie kontaktinių duomenų, kurie yra būtini gabenant, pasikeitimą, taip pat apie kontaktinio el. Pašto adreso ir telefono numeris. Kitu atveju el. Laiškai ir pranešimai siunčiami senais adresais.

3.   Atsižvelgdami į tai, kad mūsų klientams siunčiamos siuntos yra užtikrintos, prašome patikrinti siuntos turinį kurjerio akivaizdoje JOS PRISTATYMO DATĄ. Jei turite kokių nors nuostolių, prašome sudaryti žalos protokolą, kuriame turėtumėte nurodyti naudojamų prekių apsaugos metodų metodą („trapus“ lipdukas, kartoninės pertvaros, dvi dėžutės, apvyniojimas), pagrįstą pateikta informacija. , tada pareikalausime kompensacijos iš pristatymo įmonės. Pristatymo laikas yra nuo 3-5 darbo dienų nuo jo išsiuntimo.

  Prekės sugadinimo atveju klientas turi dvi galimybes:

1. Klientas priima prekes tuo pačiu metu, kartu su kurjeriu surašydamas ataskaitą apie žalą, nufotografuoja žalą ir siunčia jas el. Pašto adresu:

office@kamstienosparduotuve.lt

2. Klientas atsisako priimti paketą. Aukščiau pateiktas el. Paštas bus pagrindas reikalauti grąžinti visus sugadintus daiktus.

Jei kurjeris atsisako tikrinti siuntinio turinį, prašome užsirašyti jo vardą ir telefono numerį, tada praneškite mums apie tai.

JEI PAVYZDŽIA VYKDYTI PATEIKTAS TAIKOMAS TAISYKLES, SKUNDAI BŪS ATSIŽVELGIAMI, TAČIAU NAUJŲ ELEMENTŲ KAINOS, KAIP PIRKĖJAS TURĖS DENGTI PIRKĖJĄ.

4. Užsakymo priėmimo metu nuosavybės teisė perduodama pirkėjui kartu su rizika, susijusia su užsakytų prekių laikymu ir naudojimu, įskaitant daiktų sugadinimo ar praradimo riziką.

5. Siuntos realizuojamos per 3 darbo dienas. Parduotuvės administracija turi teisę pakeisti siuntimo datą, jei atsiranda aplinkybės, kurios nepriklauso nuo jų. Jei klientas užsisakė prekių, kurios yra prieinamos skirtingomis datomis, užsakymo realizavimo laikotarpis pailgės ir užsakymas bus realizuotas gavus paskutinę prekę iš sąrašo.

6. Visi klientams siunčiami daiktai yra kruopščiai supakuoti ir apsidrausti nuo nuostolių ir žalos.

III. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 1. Klientas gali nuspręsti grąžinti per mūsų parduotuvę įsigytas prekes per 14 dienų nuo siuntų atsiėmimo momento. Aptariamos prekės priimamos tik tuo atveju, jei jos mums yra siunčiamos originalioje, nepažeistoje pakuotėje su visais komponentais ir jei pačios prekės nėra pažeistos ir jose nėra jokių naudojimo pėdsakų.

2. Klientas prie siuntinio prideda pranešimo apie sutarties nutraukimą originalą ir pirkimo įrodymo originalą (kvitą ar sąskaitą faktūrą). Jei klientas nepateikia minėtų dokumentų, prekės nepriimamos. Taip pat klientai parduotuvės administracijai pateikia tikslius pirkėjo duomenis, įskaitant jo banko sąskaitą, į kurią grąžinami pinigai už įsigytą daiktą.

3. Jei kartu su užsakytomis prekėmis buvo pateikta papildomų premijos elementų, jie taip pat grąžinami.

4. Parduotuvės administracija garantuoja produkto vertės grąžinimą.

5. Pinigai grąžinami į nurodytą banko sąskaitą per 10 darbo dienų. Jei mokėjimas buvo atliktas kreditine kortele, pinigai bus grąžinti į sąskaitą, susijusią su tuo automobiliu.

Siuntimo išlaidos negrąžinamos.

7. Prekės grąžinamos tik kliento sąskaita.

8. Klientas sutinka apsaugoti prekes nuo visų galimų pažeidimų, kurie gali atsirasti gabenant.

9. Parduotuvės administracija nepriima grynaisiais pristatymo tipo siuntų.

IV. GARANTIJOS IR SKUNDAI

1. Visoms parduotuvėje esančioms prekėms taikoma gamintojo garantija.

2. Atsakomybė už žalą, atsiradusią dėl netinkamo prekių, tinkamai panaudotų tinkamai, veikimo, apsiriboja garantijų sąlygomis ir sąlygomis, kurias nurodo prekių gamintojas arba platintojas.

3. Prekių paskirtis nurodoma vartotojo vadove. Parduotuvės administracija jokiu būdu neprisiima atsakomybės už padarytą, netiesioginę ir pasikartojančią žalą, atsiradusią dėl netinkamo pateiktų prekių naudojimo.

4. Garantijos laikotarpis nurodomas parduotuvės tinklalapyje paskelbtame aprašyme ir garantinėse kortelėse, pateiktose kartu su pristatomomis prekėmis. Išsamios garantijos sąlygos ir sąlygos nurodomos garantijos dokumentuose. Jei klientas dėžutėje neranda garantinio talono, pirkimo įrodymas, būtent kvitas ar PVM sąskaita faktūra, laikomas tokios kortelės atitikmeniu.

5. Jei nustatomas neatitikimas tarp produkto specifiškumo ir sudarytos sutarties nuostatų, pirkėjas turi teisę grąžinti užsakytas prekes. Pirkėjas informuoja pardavėją apie minėtą faktą, išsiųsdamas jam išsamų visų nustatytų neatitikimų aprašymą. Pirkėjui suteikiama teisė informuoti pardavėją apie tokius trūkumus per 14 dienų nuo siuntų atsiėmimo momento. Vėliau pirkėjas neturi tokios galimybės.

6. Visi skundai, susiję su sandoriais, padaryti iš anksto nesusipažinus su parduotuvės sutarties nuostatomis, nėra nagrinėjami.

7. Apie visus įsigytų prekių trūkumus, kurie buvo naudojami laikantis sąžiningo naudojimo principų, Pirkėjas raštu informuoja pardavėją, naudodamasis skundo forma. Jei skundas yra susijęs su daiktu, kuris buvo sugadintas vežant, tenka kurjeriui surašyti pažeidimo protokolą. Skundai gali būti siunčiami el. Paštu šiuo adresu: office@kamstienosparduotuve.lt.

8. Grąžinamos prekės turi būti supakuotos originaliose dėžėse ir jose turi būti visos sudėtinės dalys. Prekės grąžinamos kartu su pirkimo įrodymu.

Translate »
X
Užsisakykite kamštienos pavyzd
Copy link