Siuntos, mokėjimai ir grąžinimai

I. MOKĖJIMO METODAI:

1. “Kamstienos Parduotuve” vartotojams suteikia šias mokėjimo formas:

– „VISA“, „VISA Electron“, „MasterCard“, „MasterCard Electronic“ ir „Maestro“ kreditinės kortelės, kurias vykdo bendrovė „eCard Inc.“. Mokėjimo realizavimo mokestį apmoka parduotuvė.

– mokėjimai atlikti per „PayPal“. Mokėjimo realizavimo mokestį apmoka klientas.

II. PRISTATYMAS

1. Pirktos prekės klientams pristatomos Didžiosios Britanijos ribose per „Parcel Force“ kurjerių pristatymo bendrovę arba panašias įmones. Siuntimo išlaidos yra tokios:

– Pagrindinė siuntos kaina: 7,99 GBP (iki 2 kg)

– 12 GBP iki 10 kg

– 15 GBP iki 30 kg ir kiekvienas kitas 30 kg

– Daugiau nei 180 kg – nemokamas pristatymas

2. Įsigytos prekės pristatomos adresu, nurodytu užsakyme. Klientas privalo informuoti parduotuvės administraciją apie kiekvieną pakeitimą, turintį įtakos sutarties įgyvendinimui, ypač apie kontaktinių duomenų, kurie yra labai svarbūs siunčiai, pakeitimą, taip pat apie kontaktinio el. Pašto adreso ir telefono numeris. Kitu atveju el. Laiškai ir pranešimai siunčiami senaisiais adresais.

3. Atsižvelgiant į tai, kad klientams siunčiami siuntiniai yra užtikrinti, prašome patikrinti siuntinio turinį dalyvaujant kurjeriui TEIKIMO DATA. Bet kokio sugadinimo atveju, padarykite žalos protokolą, kuriame nurodykite naudojamą prekių apsaugos metodą (lipnus lipdukas, kartono dalikliai, dvi kartoninės dėžutės, įvyniojimas), kaip pagrįstą pateikta informacija. , tada pareikalausime kompensacijos iš pristatymo įmonės. Pristatymo laikas yra nuo 3-5 darbo dienų po to, kai mes jį išsiunčiame.

Sugadinant prekes, klientas turi dvi galimybes:

1. Klientas priima prekes kartu su kurjeriu surašydamas žalos ataskaitą, nufotografuoja žalą ir išsiunčia ją el. Pašto adresu:

office@kamstienosparduotuve.lt

2. Klientas atsisako priimti pakuotę. Šis el. Paštas bus pagrindas reikalauti grąžinti visus pažeistus elementus.

Jei kurjeris atsisako patikrinti siuntinio turinį, prašome užrašyti jo vardą ir pavardę bei telefono numerį ir po to pranešti mums apie minėtą faktą.

JEI NEBUSITE ATITIKTI PATEIKTŲ TAISYKLIŲ, ATSIŽVELGS į SKUNDUS, BET ATSIŽVELGDAMOS NAUJŲ ELEMENTŲ KAINOS, KAIP PIRKĖJAS TURĖS SUMOKTI PREKYMO IŠLAIDAS.

4. Užsakymo priėmimo metu pirkėjo nuosavybė perduodama kartu su rizika, susijusia su užsakytų prekių turėjimu ir naudojimu, įskaitant daiktų sugadinimo ar praradimo riziką.

5. Siuntos įvykdytos per 3 darbo dienas. Parduotuvės administracija turi teisę pakeisti išsiuntimo datą, jei atsiranda aplinkybių, kurių jie negali kontroliuoti. Jei klientas užsisakė prekių, kurias galima įsigyti skirtingomis dienomis, užsakymo realizavimo laikotarpis bus pratęstas, o užsakymas bus įvykdytas gavus paskutinę prekę iš sąrašo.

6. Visi klientams siunčiami daiktai yra kruopščiai supakuoti ir apsaugoti nuo praradimo ir sugadinimo.

III. PUNKTAS ATGAL

1. Klientas gali nuspręsti grąžinti mūsų parduotuvėje įsigytas prekes per 10 dienų nuo siuntinio surinkimo. Minėtos prekės bus priimamos tik tuo atveju, jei jos mums bus atsiųstos originalioje, nepažeistoje pakuotėje su visais komponentais ir jei pačios prekės nėra pažeistos ir neturi jokių naudojimo pėdsakų.

2. Klientas prie siuntos prideda originalų pranešimą apie sutarties nutraukimą ir originalų pirkimo įrodymą (kvitą arba sąskaitą faktūrą). Jei klientas neprideda minėtų dokumentų, prekės nepriimamos. Pirkėjai taip pat pateikia parduotuvės administracijai tikslius pirkėjo duomenis, įskaitant jo banko sąskaitą, į kurią turi būti grąžinti pinigai už nupirktą prekę.

3. Jei kartu su užsakytomis prekėmis buvo pateiktos papildomos priemokos, jos taip pat bus grąžintos.

4. Parduotuvės administracija garantuoja produkto vertės grąžinimą.

5. Pinigai į nurodytą banko sąskaitą grąžinami per 10 darbo dienų. Jei mokėjimas buvo atliktas kreditine kortele, pinigai bus grąžinti į sąskaitą, susijusią su ta kortele.

6. Siuntimo išlaidos negrąžinamos.

7. Prekės grąžinamos tik kliento sąskaita.

8. Klientas sutinka apsaugoti prekes nuo visų galimų pažeidimų, kurie gali kilti gabenant.

9. Parduotuvės administracija nepriima grynųjų pinigų į pristatymo tipo siuntinius.

IV. GARANTIJOS IR SKUNDAI

1. Visoms parduotuvėje esančioms prekėms suteikiama gamintojo garantija.

2. Atsakomybė už žalą, padarytą netinkamai naudojant tinkamai naudojamas prekes, apsiriboja garantinėmis sąlygomis, kurias nurodo prekių gamintojas ar platintojas.

3. Prekių paskirtis nurodoma vartotojo vadove. Parduotuvės administracija jokiu būdu neprisiima atsakomybės už padarytą, netiesioginę ir pasikartojančią žalą, padarytą netinkamai naudojant pateiktas prekes.

4. Garantinis laikotarpis nurodomas aprašyme, paskelbtame parduotuvės tinklalapyje, kartu su pristatytomis prekėmis pateikiamose garantinėse kortelėse. Išsamios garantinės sąlygos nurodomos garantijos dokumentuose, kuriuos išduoda garantas. Jei klientas dėžutėje neranda garantinės kortelės, tokios kortelės atitikmeniu laikomas pirkimo įrodymas, ty kvitas arba PVM sąskaita faktūra.

5. Jei nustatomas prekės specifiškumo ir sudarytos sutarties nuostatų neatitikimas, pirkėjas turi teisę grąžinti užsakytas prekes. Pirkėjas praneša pardavėjui apie minėtą faktą, atsiųsdamas išsamų visų nustatytų neatitikimų aprašą. Pirkėjui suteikiama teisė pranešti pardavėjui apie tokius trūkumus per 14 dienų nuo siuntinio paėmimo. Vėliau pirkėjas tokios galimybės neturi.

6. Visi skundai, susiję su sandoriais, pareikšti dėl to, kad iš anksto nebuvo supažindinti su parduotuvės sutarties nuostatomis, nebus svarstomi.

7. Pirkėjas apie visus įsigytų prekių, panaudotų laikantis sąžiningo vartojimo principų, trūkumus, rašydamas skundo formą, praneša pardavėjui. Jei skundas yra susijęs su daiktu, kuris buvo apgadintas gabenimo metu, dalyvaujant kurjeriui reikia sudaryti žalos protokolą. Skundai gali būti siunčiami el. Paštu šiuo adresu: office@kamstienosparduotuve.lt

8. Grąžinamos prekės supakuojamos į originalias dėžutes ir juose yra visi neatsiejami komponentai. Prekės grąžinamos kartu su pirkimo įrodymu.

X